Доставка

У картці кожного товару відображаються служби доставки, які можуть його доставити, а також вартість їх послуг. При оформленні замовлення будуть доступні тільки ті відділення, в яких доступна доставка даної категорії.

Увага! Надання послуги доставки починається з моменту відправки товару. Якщо ви скасували замовлення після відправки товару, не прийшли за ним, відмовились або повернули отриманий товар продавцю, плата за доставку не повертається.

Доставка кур’єрськими службами

Вартість доставки товарів із категорій одяг, взуття, аксесуари, дім розраховується згідно тарифу поштового оператора. Доступні такі форми доставки:

  • Кур’єром до ваших дверей ;
  • Відділення Укрпошта;
  • Відділення Нова Пошта;
  • Поштомати Нова Пошта;

Зверніть увагу!  Якщо доставка товару з післяплатою, ви також сплачуєте комісію за переказ коштів згідно тарифів, що діють у відповідній службі доставки для замовлень Носи своє:

  • Відділення Нова Пошта – 20 грн. + 2% від суми переказу;

Комісію за переказ коштів утримує фінансова компанія, що забезпечує грошові перекази у відповідній службі доставки. Носи своє та продавець не отримують і не повертають комісію за переказ коштів.

Термін зберігання посилки у відділеннях – 5 робочих днів.

За зберігання понад встановлений строк служби доставки можуть встановлювати плату за зберігання, про що повідомляють покупця самостійно.

Термін доставки

Орієнтовний термін доставки, який підлягає уточненню після замовлення конкретного розміру товару та вибору служби доставки складає 3-5 робочих днів з дня отримання замовлення.

Уточнений термін доставки зазначається після оформлення замовлення та на сторінці з цим замовленням у вашому Профілі.

Отримання та огляд замовлення

Для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що посвідчує особу. Дані одержувача повинні відповідати даним, зазначеним при оформленні замовлення.

Увага! При отриманні замовлення ви маєте право і зобов’язані повністю перевірити цілісність товару, відсутність дефектів, комплектацію, зовнішній вигляд, відповідність замовленню. В тому числі, якщо доставку здійснює кур’єр.

На що звернути особливу увагу:

  • одяг, взуття, аксесуари – перевірити на відсутність затяжок, порізів, розривів, пошкоджень замків, блискавок, втрату гудзиків, наявність слідів носки;
  • врахувати, що деякі категорії товару не підлягають поверненню: товари для новонароджених, постільна білизна та нижня білизна тощо;

У разі виявлення пошкодження товару, дефектів, неповної комплектації або невідповідності замовлення необхідно відмовитися від його отримання, вказавши в заяві про повернення причину відмови та виявлений дефект (в разі наявності дефектів).

Якщо ви не перевірили товар у відділенні або в присутності кур’єра при отриманні і в подальшому вирішите повернути його, посилаючись на зовнішні пошкодження та дефекти*, неповну комплектацію, невідповідність або інші недоліки, по яким неможливо встановити причину та момент виникнення, в прийнятті повернення товару може бути відмовлено.

*  зламана застібка, затяжки, порізи, розриви, пошкодженні замки або блискавки, відсутність гудзиків, плями, наявність слідів носки – також відноситься до зовнішніх пошкоджень і дефектів.

У разі виникнення питань при прийманні та поверненні товару, будемо раді відповісти на ваше звернення до контакт-центру за детальною консультацією та допомогою.

Пошук
Будь-ласка введіть ключове слово для пошуку