У сучасному світі трикотажні речі настільки міцно вкоренилися в нашому побуті, що мало хто замислюється над історією походження цього чудесного, функціонального і універсального матеріалу. Пропонуємо вам ознайомитися з декількома цікавими фактами про трикотаж, які, ймовірно, розширять область ваших знань.

  1. Трикотаж,імовірно, був дуже дорогим до винаходу верстата.

У наш час однією з асоціацій, пов'язаних з трикотажем, є його цінова доступність. І хоча достеменно невідомо, де саме був винайдений цей матеріал, деякі дослідники вважають, що до створення верстата він міг коштувати досить дорого. Спочатку люди в'язали руками. Для цього традиційно використовувалися спиці або гачок. В'язання стало ремеслом, перерісло в професію для безлічі людей. Речі найтоншої ручної роботи могли собі дозволити тільки дуже забезпечені замовники - представники аристократії і знаті. Звичайно, грубої трикотажної в'язки це не стосувалося.

  1. Англійській королеві не припав до душі перший в'язальний верстат

Винахідником першого в світі в'язального верстата в 1589 році став англієць Вільям Лі. Легенда свідчить, що Вільям був одружений на жінці, яка заробляла вязанням. Прагнучи полегшити роботу своєї коханої, чоловік почав замислюватися над тим, як оптимізувати процес. Перший верстат за ідентичний час міг працювати в 6 разів більше результативніше, ніж вміла в'язальниця. Але коли на квартиру до Вільяма запросили королеву, щоб показати їй винахід, та зазначила - ручна в'язка виглядає більш вишукано. Звичайно, з часом механізм верстатів удосконалювався. Але винахідник першого такого механізму зробив неоціненний внесок у світову історію зародження трикотажу.

  1. Законодавицею трикотажної моди в XIX столітті стала актриса Лілі Ленгтрі

Дуже поступовий розвиток моди на трикотаж протягом тривалого періоду часу не міг зробити матеріал популярним в галузі виробництва одягу. Спочатку винахід використовувався у виготовленні мережив. Але в 70-х роках XIX століття тодішня англійська «світська левиця» і актриса Лілі Ленгтрі спробувала ввести в моду трикотажний одяг. Вона першою почала носити костюми, пошиті з джерсі. Інші модниці не пішли за прикладом Лілі , але це не скасовує сміливості її рішень для того часу.

  1. Ельза Скіапареллі ввела в'язані наряди в високу моду

У сучасних колекціях сезону «осінь-зима» нікого вже не здивуєш наявністю трикотажних речей. Але чи варто говорити, що так було не завжди? Ельза Скіапареллі - не тільки легенда, але і нонконформіст світу моди. До неї ніхто не вводив трикотаж в свої колекції. Вона ж зважилася це зробити в 20-х роках минулого століття. Згідно з легендою, Ельза побачила у свого американського товариша в'язаний светр. Вона запитала, де він дістав таку річ. Той відповів, що светр був пов'язаний жінкою-емігранткою з Вірменії. Ельза звернулася до майстрині і замовила у неї в'язані светри для своєї колекції.

  1. Коко Шанель ввела трикотаж в масовий вжиток

З ім'ям пані Шанель пов'язано багато нововведень в світ моди. Вона продовжила справу своїх попередниць Лілі Ленгтрі і Ельзи Скіапареллі та ввела трикотажний одяг в масовий вжиток. Йдеться про той самий матеріалі джерсі. До знаменитої Коко трикотаж зазвичай використовували у виробництві білизни, до того ж - чоловічої. А вона почала робити з нього сукні для жінок. Більш того - це були сукні для дам привілейованого стану. Такої впевненості і тонкому баченню процесів дивувався навіть найвідоміший Карл Лагерфельд.

У наш час трикотажні вироби - невід'ємна частина сучасної моди. То, якщо вас цікавить високоякісний дитячий, ,жіночий та чоловічий одяг з трикотажу від компанії-виробника, зверніть увагу на бренд «Носи СВОЄ». Ми пропонуємо своїм клієнтам безліч актуальних трикотажних речей - від класичних суконь до спортивних костюмів.

Також на віртуальних полицях магазину «Носи СВОЄ» ви можете побачити навіть сумки, головні убори і канцелярські товари.Одним словом, вибір дуже великий, щоб ви могли придбати необхідні речі для всієї родини. А цінова політика нашого інтернет-магазину досить лояльна, що дозволяє зробити покупку ще й вигідно. Слідкуйте за нашими оновленнями асортиментного ряду, а також - акціями та знижками.