Особистий блог

 

 

Відкрити магазин одягу.

Відкрити власний магазин одягу стаціонарний або інтернет-магазин – це поширений запит серед людей, які вирішили зайнятись власною справою. Бізнес з продажу одягу завжди користувався попитом і , на перший погляд, зрозумілий для кожного, т.я. що таке одяг розуміють всі і не потрібно витрачати багато часу на вивчення продукту. Але це на перший погляд . Успіх вашого магазину в першу чергу залежить від того чи змогли ви визначити вашу цільову аудиторію та портрет свого покупця і підібрати для нього той асортимент, який буде цікавий саме вашому клієнту з урахуванням цінової політики, якості та інших особливостей одягу.

Вибір постачальника одягу в Україні.

При виборі надійного постачальника одягу потрібно детально розібратись в продукті та його особливостях, щоб знати на що звернути увагу. Ми рекомендуємо виділити основні критерії для вибору постачальника.

  • Направлення та стиль одягу. 

Вам потрібно вирішити в якому стилі одяг ви хочете продавати одяг. Це може бути повсякденний, спортивний, святковий стиль або змішаний типу як працюють головні ритейли та бренди Colins Zara Reserved та інші. В цих магазинах ви можете знайти одяг як  кожен день (спортивні костюми, худі, джемпери, футболки, сукні) так і святкове вбрання ( святкові сукні, блузки, брюки та ін.). Окрім того ці магазини не обмежуються одним направленням одягу, тут представлений дитячий, жіночий та чоловічий одяг, який розділений по відділам магазину. Виробники і постачальники одягу оптом так само діляться по стилю та технологіям пошиву. Наприклад фабрика трикотажного одягу відшиває в асортименті переважно повсякденний та домашній одяг і кежуал стилю, а також спідню білизну та одяг для новонароджених. Але таке виробництво не підходить для відшиву ділових костюмів, святкових суконь з шовку та тендітних тканин, джинсів та одягу з цупких тканин. Для такого направлення одягу варто шукати інших виробників, в яких виробництво налаштоване під такий вид одягу, т.я це зовсім різні технології пошиву.

  • Об’єм виробництва

В залежності від того який розмір та кількість магазинів ви плануєте важливо розуміти об’єм виробництва або складу постачальника для того, щоб впевнитись, що постачальник зможе закрити ваші потреби в тому об’ємі який вам потрібен . Якщо ви шукаєте виробника одягу, то тут варто обговорити відразу чи є готова продукція на складі виробника або виробник відшиває партії одягу  під замовлення. Від цього дуже залежать терміни поставки товару та можливість досортувати модель товару, якщо випали якісь розміри в вашому магазині. Також від цього залежить об’єм мінімального гуртового замовлення. Ідеальний постачальник одягу оптом – це виробник одягу який має склад готовї продукції, а також може відшивати партії одягу під замовлення за вашими потребами. Такі виробничі можливості постачальника зможуть закрити всі ваші потреби і ви обираєте для себе товар в тій кількості, розмірах і  кольорах, які вам потрібні не великими оптовими партіями за рахунок складу продукції виробника , а також можете  замовити велику партію одягу під відшивку за вашими потребами. Дуже зручно коли у вас є надійний постачальник одягу для магазину в якого є великий асортимент продукції різних категорій та у великому об’ємі і вам не потрібно шукати багато різних постачальників.

  • Наявність супутніх документів.

В залежності від товарної групи, згідно закону України, є різні вимоги до сертифікації продукції. Тому для того, щоб до вас як до підприємця не було питань вам варто звернути увагу на наявність супутніх документів від постачальника таких як – сертифікати, накладні, рахунки та ін.

  • Терміни та умови поставки.

Коли ви займаєтесь продажем одягу варто дуже уважно визначити для себе терміни зміни сезону та виставлення асортименту у вашому магазині,т.я. від цього суттєво залежить об’єм ваших продажів. Якщо запізнитися з оновленням ассортименту навіть на 2-3 дні це може суттєво вплинути. Як тільки змінюється погода та/або приходить час оновити гардероп люди ідуть на шопінг. Якщо у вас на цей час немає виставленої колекції актуального по сезону одягу, то покупець знайде його в іншому магазині, який подумав про це заздалегіть. Тому коли ви обираєте постачальник а одяну дуже важливо відразу зрозуміти та обговорити і прописати в Договорі терміни поставки. Дуже зручно коли у виробника є склад готової продукції, в такому разі партія одягу може бути доставлена вам на магазин протягом 3-4 робочих днів тоді як відшивка партії під замовлення буде приблизно через 3-4 тижні після підтвердження вашого замовлення. Це якщо мова іде про фабрику. Якщо ви обрали для себе невеликі приватні цеха, то терміни можуть бути іншими, але тут особливу увагу варто звернути на якість пошиву та сировини, тому що частіше такі невеличкі цеха не мають змоги закупити якісне обладнання та сировину, що суттєво впливає на якість одягу, який може потім зіпсувати репутацію вашого магазину.

  • Оновлення асортименту актуальними моделями.

Зараз настали часи швидкої моди. Якщо раніше магазини та бренди одягу закуповували коллекцію на сезон, то зараз покупці хочуть бачити нові моделі майже щотижня. Той хто встигає за цим трендом збільшує продажі за рахунок постійних клієнтів тому що  може запропонувати щось новеньке кожні вихідні.

  • Налагоджена система поставки сировини від постачальників.

Як я писала раніше, що дуже важливо звернути особливу увагу на якість продукції виробника. Якщо у виробника налагоджені відносини та система поставок з постачальниками полотна, фурнітури, фарби та інших витратних матеріалів, які необхідні для пошиву одягу, то це може гарантувати вам незмінну якість даного виробника і навпаки. У випадку коли виробник одягу постійно змінує постачальників  ви ризикуєте отримати одяг різної якості при кожній новій поставці.

  • Ціна продукції.

Одним з перших кроків який варто зробити при відкритті магазину – це обрати цінову політику вашого товару. Далі ви вже обираєте постачальника одягу під вашу цінову категорію товару.  На ціну  впливає безліч різних факторів, тому дуже важливо їх розуміти і робити свій вибір правильно. Не завжди варто заплющувати очі на якість за рахунок низької ціни. Окрім якості полотна, фарби, якості пошиву, пакування на ціну впливають і інші фактори такі як терміни поставки та умови продажу, умови обміну та повернення, в тому рахунку фабричного браку, наявність супутніх документів на товар та ін.

Обирайте надійного постачальника та розвивайте власний бізнес.