Особистий блог

 

 

 

Як просувати бренд одягу в Україні сьогодні.

Сьогодні для багатьох підприємців стало дуже актуальним питання альтернативних методів просування бренду одягу або продажу одягу через мережу інтернет. Для підприємців які займались продажем одягу в стаціонарних магазинах, торговельних центрах і інших точках продажу з сучасними змінами потрібні додаткові інструменти для того, щоб втримати бізнес та мати змогу розвиватись і працювати далі.

Ми проходимо цей шлях разом з усіма і хочемо поділитись власними спостереженнями, досвідом та порадами.

Перш за все вам потрібно оцінити ті активи та команду/співробітників яка у вас є наразі і зрозуміти, який ресурс ви можете задіяти. Про роботу з командою ми будемо говорити в наступних статтях, наразі поговоримо про додаткові інструменти просування. Ці інструменти будуть корисними не тільки для продажу одягу, а й для інших товарних груп.

В наш час дуже актуальним стало питання продажів e-commerce, т.я. цей метод  має ряд переваг, а саме:

  • Ви можете значно збільшити свою аудиторію,т.я. не обмежені територіально. В мережі інтернет ваш товар можуть побачити люди з будь-якого куточку України та світу.
  • Ваш відділ продажів та просування може працювати віддалено не залежно від місця проживання, повітряної тривоги або інших факторів, які заважають роботі стаціонарних магазинів.
  • Можна збільшити клієнтську базу за рахунок реклами, яку може побачити цільова аудиторія яку ви  підбираєте.

Але стаціонарні види продажі мають також ряд переваг та охоплюють більш зрілу аудиторію,  яка не звикла до покупки через інтернет або для кого покупки – це вид розваги та приємне дозвілля.  Тому краще за все використовувати обидва види продажів, т.я. вони охоплюють зазвичай різну аудиторію.

Як продавати одяг в Україні .

Є два основних види продажів – оптом та в роздріб. Вам потрібно визначитись для себе який вид продажів ви розглядаєте для себе. Можливо, навіть обидва, якщо у вас є власне виробництво або великі склади одягу і ви можете дати конкуретну оптову ціну на одяг. Завжди фабричний одяг від виробника цінується більше ніж китайський та турецький одяг, на цей є ряд причин, але ми поговоримо про це в іншій статті.

Для себе ми визначили декілька основних направлень в яких ми рухаємось зараз, а саме:

  • Роздрібні та оптові маркетплейси України типу Kasta,  Rozetka,  Epicentr та ін.
  • Власний сайт та його просування методами SEO  та реклами.
  • Соціальні мережі типу InstagramFacebook,  Tik Tok
  • Відвантаження товарів під реалізацію для крупних магазинів .
  • Міжнародні маркетплейс типу ebay, wish, joom
  • Call-center для продажу оптом.
  • Тригерні розсилки email , sms ,viber та ін.
  • Та постійна робота з існуючою клієнтською базою.

Звісно, що кожен з цих направлень потербує часу та налагодження процесів для того, щоб він працював, але це основні варіанти просування та продажу одягу на сьогодні в Україні, які ми бачимо наразі.

Для початку вам потрібно визначити одне з направлень та налагодити його роботу, а далі вже підключати додаткові. Так ефективність буде кращою, т.я ви зможете приділити більше часу на деталі та задіяти існуючий штат співробітників без залучення додаткових людей.

Для себе ви повинні розуміти, що якщо ви хочете досягнути результату вам потрібно самому детально розібратись як працює даний інструмент. Зараз є  інформація в інтернеті, яку можна використовувати та багато практичних порад ви зможете прочитати в нашому блозі. І тільки після того як ви розумієте процеси та задачі ви можете делегувати ці задачі на своїх співробітників та навчити їх.  Так, це потербує часу та зусиль особисто ваших. До прикладу, для запуску одного з направлень продажів та налагодження процесів в мене пішов 1 рік плідної роботи моєї та моєї команди. Але визначтесь для себе чи готові ви щось змінювати, якщо так, то в цій статті ви можете взяти для себе основні направлення,  які можна розвивати та куди рухатись, щоб продавати одяг та просувати власний бізнес.