На сьогоднішній день соціальні мережі – це не просто майданчик для спілкування, а й ефективний канал просування. Пошукові системи встановлюють вузькі рамки, які не завжди можна вписатися, а соціальні мережі — це доступний «постачальник» трафіку на сайт

Як просувати інтернет магазин у соцмережах?

Для просування інтернет магазину в соціальних мережах необхідно насамперед зареєструватися на цих майданчиках і створити відповідну групу чи спільноту. Головне перед створенням та оформленням групи визначитися з метою. Це допоможе вам максимально точно визначити подальші дії, що, як і для чого робитимете. Так чи інакше, інтернет магазин має на увазі в собі комерційні вигоди та збільшення клієнтської бази. Створюючи групу чи спільноту для просування у соціальних мережах, ви отримуєте:

  • клієнтів, які купують на основі рекомендацій інших покупців;
  • клієнтів, які здійснюють імпульсивні покупки (сподобалося-купив);
  • постійних клієнтів, які вступлять до групи, періодично здійснюватимуть покупки;
  • трафік на сайт із спільноти чи групи.

А щоб зацікавити ваших відвідувачів та мотивувати переходити до вас на сайт, необхідно постійно генерувати корисний та цікавий тематичний контент. Їм варто наповнювати групу з певною періодичністю, а головне складати та оформлювати його так, щоб ненав’язливо підштовхувати передплатника до дій.

Яку соцмережу обрати?

Для якісного просування інтернет магазину в соціальних мережах необхідно визначитися з цією соцмережею. Сьогодні їх є велика кількість. Кожна зі своїми особливостями, перевагами та аудиторією.

  1. Перед вибором соціальної мережі необхідно визначитися з вашою цільовою аудиторією. Які у неї перевага, вік та геолокація.
  2. Проаналізуйте свою продукцію, може, вам ідеально підійде для просування така соціальна мережа як Instagram. Наприклад, якщо у вас інтернет магазин весільних суконь, то, звичайно, найкраще викладати якомога більше фотографій своєї продукції з позитивними відгуками.
  3. Не обмежуйтесь однією соціальною мережею. Якщо вам підходять три соціальні мережі, використовуйте їх максимально. Це тільки збільшить клієнтську базу та трафік на сайт.

З чого почати?

Почніть із аналізу свого бізнесу. Що і для кого ви робите, а головне – навіщо. Це значно допоможе вам у формуванні стратегії та створенні контенту. Не забувайте про конкурентів. У них також знайдеться багато корисного. Переваги та недоліки спільнот та груп конкурентів значно заощадять вам час та дозволять не повторювати чужих помилок.

Кожен, хто створює сторінку для просування інтернет магазину вконтакті, так чи інакше проходить кілька етапів:

  • Створення самої сторінки у соціальній мережі. У процесі створення ви заповнюєте відповідні інформаційні поля чи обираєте із запропонованих варіантів.
  • Оформлення створеної групи. На цьому етапі ви додаєте фотографію, детальну інформацію, створюєте теми, вказуєте адміністраторів.
  • Заповнення групи контентом. Створюєте альбоми з фотографіями продукції, додаєте відео, обговорення, створюєте тематичні пости.

Все, ваша група працює, а ви отримуєте бажані результати.

Особливості просування в соціальних мережах

Створення соціальних мереж сторінок інтернет магазину значно відрізняється від вашої особистої сторінки або блогу. Насамперед мета такої спільноти — продати певний продукт. Тому і ведення має відповідати тематиці та спрямованості магазину. Фахівець повинен добре орієнтуватися у цій темі та складати контент відповідно до інтересів його аудиторії. Контент може орієнтуватися вузьку аудиторію чи широку.

  • Вузька аудиторія передбачає чітку спрямованість, тематику, вікові та демографічні кордони.
  • Для широкої аудиторії практично не існує жодних обмежень.

З одного боку може здатися, що широка аудиторія набагато краща, але це не так. Оскільки для широкої аудиторії складно підібрати контент, який був би цікавий максимально великій кількості людей і залучив їх. У той час як для вузької аудиторії можуть опрацьовуватися конкретні теми, напрямки та оформлення. Тому перед тим, як просувати інтернет магазин у соцмережах, проведіть докладний аналіз свого бізнесу, для чого він і на кого розрахований.